Εγώ πότε θα γίνω μάνα;

Μπήκε ο Δεκέμβρης, φθάνουν τα Χριστούγεννα, σε λίγο θα πάρουμε άδεια από τις δουλειές μας. Σε μερικές μέρες έχω γενέθλια και κλείνω τα 26. Το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου μου είναι μικρότεροί μου κατά μερικούς έως πολλούς μήνες και βρίσκουν το γεγονός ότι μεγαλώνω αστείο. Τι σκεφτόμαστε στην πραγματικότητα όμως όταν αντιλαμβανόμαστε την ηλικία μας και την πορεία μας μέχρι σήμερα;

Εγώ πολλές φορές νιώθω ότι είμαι εκεί που έπρεπε να βρίσκομαι πριν τρία χρόνια. Ξέρω ότι με θεωρείτε υπερβολικοί όσοι με γνωρίζετε αλλά κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Όταν είσαι νέος (βλ. 18) έχεις όνειρα και φαντάζεσαι τον εαυτό σου πετυχημένο και με άπειρες δυνατότητες. Όταν βγεις όμως στον πραγματικό κόσμο συνειδητοποιείς ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρόδινα. Αρχίζεις να συμβιβάζεσαι και προσαρμόζεις τα όνειρά σου στην ζωή σου.

 

young-girl-copy.jpg

Σκέφτομαι,

«Πότε θα πάρω αύξηση;»

«Πότε θα μείνω σε δικό μου σπίτι;»

«Πότε θα παντρευτώ;»

«Πότε θα γίνω μάνα;»

😉

Εντάξει πλάκα κάνω. Μην αγχωθεί κάποιος εκεί έξω.

Όλα καλά είναι. Έχω την υγεία μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου.

Αυτά. Με απασχολούσαν λίγο τα υπαρξιακά μου σήμερα βλέπετε. Υπομονή αύριο με κάτι πιο ενδιαφέρον.

7 thoughts on “Εγώ πότε θα γίνω μάνα;

  1. Τυχερή είσαι: Εγώ νιώθω ότι είμαι εκεί που έπρεπε να ήμουν 5 χρόνια πριν.

    Από ένα σημείο και μετά άρχισα να νιώθω ότι ο χρόνος περνάει πάρα πολύ γρήγορα. Δεν τον προλαβαίνω πια.
    Πρόσφατα συνάντησα έναν φίλο που μόλις πήρε σύνταξη (εγώ, σε αντίθεση με σένα, έχω στον κύκλο μου μόνο μεγαλύτερούς μου). Και ήθελα να τον ρωτήσω: Τελικά φτάνει μια ζωή για να κάνει ο άνθρωπος κάτι; Τελικά δεν τόλμησα. Φοβήθηκα ότι θα τον ψυχώσω.
    Άλλωστε την απάντηση την ξέρω: Σε μερικούς φτάνει, σε μερικούς όχι.

  2. Κάπως έτσι είναι για μερικούς φτάνει μία ζωή για άλλους όχι.

    Πάντως πρέπει να προσπαθούμε να κάνουμε την κάθε μέρα να αξίζει, όσο κλισέ και αν είναι αυτό είναι αλήθεια.

Σχολιάστε

