Τζούλια……

Μετά από έναν καταιγισμό επισκέψεων στην ανάρτηση με θέμα «Γιατί οι γυναίκες μισούν την Τζούλια Αλεξανδράτου» σκέφτηκα να ξαναγράψω για το θέμα.

 

alexandratou_494x320.jpg

Αρχικά προβληματίστηκα, δεν ήμουν σίγουρη αν το θέμα τράβηξε τις 190 επισκέψεις για την ψυχοσυναισθηματική αντιμετώπιση του σοβαρού αυτού ερωτήματος ή απλά γιατί έχει μαζί με το κείμενο μία φωτογραφία με την Τζούλια ημίγυμνη. Μετά από πολύ σκέψη κατάλαβα ότι μάλλον ήταν το βάθος της σκέψης μου …. Καλά καλά ήταν για την φωτογραφία.

330_saloni6a_medium.jpg

Πρέπει λοιπόν να ευχαριστήσω την Τζούλια για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστολογίου μου. Και για αυτό ακριβώς θα την διαφημίσω, όχι ότι την χρειάζεται, με μερικές καλλιτεχνικές φωτογραφίες της.

Enjoy……..

1841.jpg

Να ζητήσω συγγνώμη από τις γυναίκες αναγνώστριές μου αλλά το ανδρικό μου κοινό είναι πολύ μεγαλύτερο και πρέπει να το ευχαριστήσω. Τους το χρωστάω.. Καλά το κάνω για το στατιστικά το ξέρω αλλά δεν πειράζει, ε;

2 thoughts on “Τζούλια……

Σχολιάστε

