Are you talkin to me?

Χθες μετά από μία δύσκολη και πολύωρη μέρα στην δουλειά πήρα ταξί να πάω στο σπίτι μου. Μπαίνοντας στο αμάξι λέω και στον οδηγό που πάω. Μετά από λίγο και με ένα ύφος «τι γαμάτος που είμαι» μου λέει

«να σε πάω από Κηφισίας και μετά Κατεχάκη;»

Απαντάω «ναι δηλ. να κατέβουμε Κηφισίας και μετά αριστερά στην Κατεχάκη, εντάξει;»

Απάντηση του τόσο χαριτωμένου οδηγού : «Αααα δεν ξέρω, αν μου δώσεις 50€ θα σε πάω»

 

taxi_driver_eyes2.jpg

Στο σημείο αυτό άρχισα να νιώθω λίγο άβολα. Είναι νύχτα, είμαι μόνη και ο τύπος είναι μαλάκας. Τι θα κάνω; Ήρεμα αλλάζω ύφος. Στην Κηφισίας ο φοβερός και τρομερός οδηγός θεωρεί ακόμη χαριτωμένο το όλο θέμα και μου πετάει την ατάκα

«να σε αφήσω εδώ ή θα μου δώσεις τα 50€, γιατί πρέπει να καλύψω και την ζημία μου σήμερα».

Τότε τρελαίνομαι, δεν το δείχνω φυσικά, αλλά τρελαίνομαι και αυτή είναι και η ουσία του θέματος σήμερα.

Δεν καταλαβαίνω από πού και ως που θεωρεί ο κάθε ταξιτζής, οδηγός λεωφορείου, περιπτεράς και τέλος πάντων αρρωστημένος άντρας ότι μπορεί ή έχει το δικαίωμα να με φέρνει εμένα και την κάθε γυναίκα που τυχαίνει να είναι μόνη σε δύσκολη θέση ή και να με παρενοχλεί και προσβάλλει. Επειδή δηλ. γεννήθηκε με όρχεις και μεγαλύτερη μυική μάζα νομίζει ότι μπορεί να ενοχλεί τις γυναίκες που συναντά στον δρόμο του; Αφού είναι τόσο άντρας γιατί δεν το παίζει μάγκας και πονηρός όταν εγώ μπω πάλι στο ταξί του αλλά είμαι με τον άντρα μου; Τι γίνεται τότε; Αλληλοεξουδετερώνονται οι ποσότητες τεστοστερόνης και δεν ξυπνάει ο μαλάκας μέσα του;

Το συγκεκριμένο συμβάν δεν ήταν τόσο τραγικό έχω ζήσει και ακούσει από το κοντινό μου περιβάλλον πολύ χειρότερα. Απλά το χθεσινό ήταν το αποκορύφωμα και ένιωσα την ανάγκη να το φωνάξω στον κόσμο, στο μεγάλο μου κοινό, ότι φτάνει πια!!!!! Οι άντρες γενικά δεν καταλαβαίνουν πως νιώθουμε όταν ο παππούς στο λεωφορείο τρίβει το μαραμένο του όργανο πάνω μας ή όταν ο μεθυσμένος/μαστουρωμένος συνεπιβάτης στον ηλεκτρικό πέφτει πάνω μας και μας λέει ότι βρωμιά του κατέβει στο κεφάλι. Δεν το καταλαβαίνουν γιατί δεν έχουν το αίσθημα της ανικανότητας να προστατευτούν. Εγώ δεν μπορώ να αμυνθώ απέναντι σε έναν άντρα όπως ένας άλλος άντρας είναι λογικό και το γνωρίζουν. Αυτός είναι και ο λόγος που μεταξύ αντρών δεν υπάρχει παρενόχληση.

5 thoughts on “Are you talkin to me?

  1. Άσε Βάγια, τα ίδια και χειρότερα συμβαίνουν γενικά…
    Προχτές μια ταξιτζού μου έκανε τρελή παρενόχληση, μου έκανε συνέχεια τρελές ερωτήσεις, αλλά στο τέλος για να εξιλεωθεί μου έδωσε 3000€…
    Μια γνωστή φυσιογνωμία….
    ΑΑΑ, ναι Βίκυ Σταυροπούλου την έλεγαν….
    Σοβαρά τώρα, ορισμένα γλοιώδη υποκείμενα θεωρούν είτε λόγω δουλειάς είτε επειδή έχουν πουλί, ότι δικαιούνται να την πέφτουν σε όλα τα δίποδα χωρίς πέος…
    Ουστ ρε σούργελο, κοίτα τα χάλια σου….Που θα κάνεις τον μάγκα με την κάθε κοπελίτσα που κακότυχε να ταξιδέψει μαζί σου….

  2. Ευχαριστώ Γιάννη για την συμπαράσταση…..

    Γιατί να πέφτω πάντα σούργελα όπως λες, δεν μπορώ να σταματήσω και εγώ την taxigirl μία μέρα;;;;;

Σχολιάστε

