Χριστούγεννα χριστούγεννα ευτυχισμένα

Σε τέσσερις μέρες είναι Χριστούγεννα και εγώ έχω συνηθίσει να δίνουμε και να παίρνουμε δώρα την ημέρα των Χριστουγέννων. Εδώ ανοίγουμε τα δώρα την Πρωτοχρονιά. Βέβαια τώρα πια δεν πολύ τηρούμε το όλο έθιμο αφού δεν έχουμε και παιδιά στην οικογένεια αλλά εγώ αλλού θέλω να καταλήξω.

Οι μέρες είναι γιορτινές και το έθιμο θέλει ο Άγιος Βασίλης να φέρνει τα δώρα στα καλά παιδιά. Εγώ λοιπόν ήμουν πολύ καλό παιδί φέτος και θέλω να κάνω την λίστα μου για τον Άγιο Βασίλη – και επειδή ξέρουμε ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης τα δώρα θα μου τα φέρετε εσείς λατρευτοί αναγνώστες.

 

per168590.jpg

ps3-clear-black-front.jpg
macbook_white_3q.jpg

Δεν νομίζω ότι ζητάω πολλά. Επιλέγετε ότι θέλετε, τα παραπάνω είναι ένα δείγμα κατευθυντήριο 😉

One thought on “Χριστούγεννα χριστούγεννα ευτυχισμένα

Σχολιάστε

