Δύσκολο το πρωινό ξύπνημα….

 

awakening_beauty.jpg

Ξυπνάω το πρωί, ντύνομαι, βάφομαι και φεύγω για τη δουλειά. Φτάνω στο γραφείο και αφού φτιάξω τσάι (αποφάσισα να κόψω τον καφέ το νέο έτος) κάθομαι στο γραφείο μου και ανοίγω τον υπολογιστή να κάνω έλεγχο του mail μου. Μέχρι να διαβάσω τα μηνύματα και να ρίξω μια ματιά στο blog αλλά και να διαβάσω τα blog των φίλων μου ξεκινά.

Εκεί μόλις τελειώσω το τελευταίο κείμενο τα μάτια μου πλέον κλείνουν. Κλείνουν όμως τελείως. Χθες συνέβη το ίδιο. Αν ακουμπήσω το κεφάλι μου στο γραφείο στο 3λεπτο θα με πάρει ο ύπνος. Καταστροφή!!!

Προσπαθώ να θυμηθώ τι ώρα κοιμήθηκα , απ’ότι θυμάμαι ήταν νωρίς. Τι φταίει λοιπόν; Φταίει η οθόνη του υπολογιστή που με υπνωτίζει; Φταίει ότι δεν έχω δουλειά αυτές τις μέρες; Τι μπορώ να κάνω να ξυπνήσω; Βλέπεις σαν γυναίκα δεν μπορώ να πάω να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπό μου αφού μαζί με το νερό θα φύγει κι όλο το μακιγιάζ. Μα τι προβλήματα που έχουμε.

Μήπως τελικά η απόφαση να κόψω τον καφέ ήταν ένα λάθος και τώρα το πληρώνω; Τι να πω; Έχω μπερδευτεί και αγχωθεί λιγάκι γιατί αν δεν ξυπνήσω γρήγορα θα με πάρουν χαμπάρι και θα τρέχω. Μήπως αυτό που χρειάζομαι είναι να πεταχτώ στα Starbucks για ένα Venti Espresso Latte triple shot – βέβαια θέλω 15-20 λεπτά να πάω και να έρθω. Θα τους λείψω άραγε;

Μα τι παραλήρημα και αυτό πρωί πρωί.


2 thoughts on “Δύσκολο το πρωινό ξύπνημα….

  1. Δεν μου αρέσει να τρώω το πρωί. Μόλις ξυπνήσω βάζω νερό στην καφετιέρα και γεμίζω την κούπα μου με φρέσκο καφέ. Συνήθως δουλεύω στο σπίτι -σε όποιο σπίτι ξυπνήσω τέλος πάντων- και μέχρι το μεσημέρι θα έχω πιει τρεις ή τέσσερις κούπες καφέ. Ξέρω τι θα μου πεις και, ναι, έχω πάθει μια μικροδηλητηρίαση από υπερβολική καφεΐνη πριν από ένα ή δύο χρόνια. Δεν βαριέσαι… Μου είναι αδιανόητο να κόψω τον καφέ.

    Τι; Το απόγευμα; Αυτό είναι στάνταρ: Ένα διπλό εσπρέσο. Σκέτο φυσικά.

  2. Να σου πω ότι η απόφαση να κόψω τον καφέ δεν ξέρω από που ήρθε γιατί ο καφές είναι από τα αγαπημένα μου ροφήματα. Τρελαίνομαι για τη γεύση του. Είπα όμως να σταματήσω για λίγο μήπως και βελτιωθούν τα νεύρα μου αλλά δεν φαίνεται να έφταιγε αυτό.
    Δεν με βλέπω να το κρατάω για πολύ πάντως. Το σίγουρο είναι ότι τον έκοψα στην δουλειά γιατί μου αρέσει ο γευστικός καφές που είναι βελούδινος και δεν αφήνει μεταλλική ή πικρή γεύση στη γλώσσα.
    Ααααχχ ένα espresso latte ότι πρέπει είναι τώρα…….

Σχολιάστε

