Will you be my Valentine?

Πρωτότυπο ε;;;

big2.jpg

Όπως όλοι γνωρίζουμε και αν δεν το γνωρίζουμε το έχουμε πλέον εμπεδώσει με τόση προβολή από τα μέσα αλλά και τις βιτρίνες των καταστημάτων. Ναι λοιπόν, αύριο είναι το Αγίου Βαλεντίνου, η γιορτή των ερωτευμένων όπως λένε πολλοί.

Στο Post αυτό δεν θα μπω στην συνηθισμένη διαδικασία να εξηγήσω από πού προήλθε αυτή η γιορτή, πότε καθιερώθηκα και αν πρέπει ή όχι να γιορτάζεται. Εγώ θα αναφέρω καθαρά μερικές επιλογές των ερωτευμένων και μη για να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα η αυριανή ημέρα.

 

candy.jpg

Θα ξεκινήσω με μία σύντομη ιστορία από την παιδική μου ηλικία, ένα παιδικό τραύμα αν θέλετε. Όπως έχω ήδη αναφέρει σε προηγούμενες αναρτήσεις έχω γεννηθεί στις ΗΠΑ. Εκεί λοιπόν θυμάμαι που ήμουν κοριτσάκι στο δημοτικό και έπαιρνα το ίδιο λεωφορείο με τα παιδιά του γυμνασίου αλλά και του λυκείου. Κάθε χρονιά του Αγ. Βαλεντίνου μας έκαναν γιορτούλα στο σχολείο όπου όλα τα παιδάκια έπαιρναν μικρές καρτούλες και τις έδιναν σε όλους τους συμμαθητές τους στην τάξη. Τρώγαμε τις μικρές καρδουλο-καραμέλες που είχαν μικρά μηνυματάκια πάνω και είμασταν όλοι χαρούμενοι. Ναι, δεν ήταν ακριβώς έτσι, γιατί τότε τα παιδάκια είμασταν αρκετά ξεπεταγμένα σε σχέση με τις αντίστοιχες ηλικίες στην Ελλάδα εκείνη την εποχή και έτσι όλες είχαν «αγόρι». Εγώ όμως όχι. Αυτό είναι μία άλλη ιστορία. Θυμάμαι όμως στο λεωφορείο επιστροφής στο από το σχολείο που τα κορίτσια του λυκείου είχαν πάντα λουλούδια που τους είχε χαρίσει ο καλός τους. Μάλιστα αυτό που μου έχει αποτυπωθεί ήταν που μερικές είχαν ένα μεγάλο κόκκινο τριαντάφυλλο σε διάφανη θήκη που θύμιζε λίγο φέρετρο τώρα που το σκέφτομαι αλλά ήταν όλες χαρούμενες. Τότε λοιπόν ζήλευα πολύ, ήθελα υπερβολικά να μου δώσει και εμένα ένας ένα τέτοιο λουλούδι την ημέρα των ερωτευμένων…… Τι αθώα που είμασταν τότε……..

Μετά την μικρή μου προσωπική ιστορία να κάνω μερικές προτάσεις προς το μεγάλο αντρικό μου κοινό.

Κλασική έξοδος για φαγητό σε ωραίο εστιατόριο. Θα προτείνω όμως ένα διαφορετικό μαγαζί όχι συνηθισμένα πράγματα, όπως το «Αρχαίων Γεύσεις» που ο Εμπεριστατωμένος είχε πάει κάποτε την δικιά του. (Δεν πιστεύω να θύμωσες;;; ε;;;) Πάντα πιάνεις πόντους όταν κλείσεις μόνος σου τραπέζι σε ωραίο μαγαζί και πας την καλή σου

Αν μένεις μόνος σου κανόνισε να της κάνεις το τραπέζι. Ένα απλά γεύμα, το οποίο θα μαγειρέψεις εσύ και όχι η ψησταριά. Άναψε μερικά κεριά όχι υπερβολικά πράγματα και φρόντισε το σπίτι να είναι καθαρό. Για επιδόρπιο λίγη σαντιγί ή σιρόπι σοκολάτας θα σε καλύψουν αν έχεις καιρό σχέση και πέτυχες το φαγητό 😉

Άλλη πρόταση είναι το ξενοδοχείο που κάνουν καλά πακέτα για την ημέρα αλλά γενικά δεν με ενθουσιάζει σαν ιδέα γιατί θα είναι γεμάτο ζευγαράκια και δείχνει πολύ κοινότυπο, κάνε την διαφορά και πηγαίνετε στο spa για χαλάρωση και μασάζ. Θα το χαρείτε και οι δύο και αν χαλαρώσετε αρκετά όλα είναι δυνατά…….

Αν πάλι δεν είσαι δεσμευμένος ή δεν παίζει τίποτα τέλος πάντων αυτή τη περίοδο το καλύτερο στην περίπτωση των γυναικών είναι να μαζευτείτε κοριτσοπαρέα και να το ρίξετε έξω. Όχι λυπητερές ταινίες και τούρτες με κουβάδες παγωτό. Πηγαίνετε για ποτάκι σε κάποιο χαλαρό μπαράκι να πιείτε, να χαλαρώσετε και να δείτε ότι μερικές φορές περνάς καλύτερα χωρίς άντρα. Στην περίπτωση των αντρών δεν ξέρω τι να κάνετε, μαζευτείτε να δείτε John Rambo ή Ολυμπιακό – Παναθηναϊκό ώστε να ξεχάσετε τελείως το θέμα Αγ. Βαλεντίνου και απλά χαρείτε για τα πόσα λεφτά γλυτώσατε που δεν έχετε κοπέλα αυτή τη μέρα.

 

Όσο αφορά τα δώρα αυτά μπορεί να είναι από λουλούδια, σοκολατάκια έως εσώρουχα, «παιχνίδια» κτλ.

 

string.jpg

Ξέρω ότι δεν πρωτοτύπησα με τις προτάσεις μου απλά να προσθέσω στο τέλος εγώ είμαι πάντα οπαδός του σπιτιού μόνοι και έτοιμοι για όλα. Νομίζω ότι πολλές γυναίκες θα συμφωνήσουν, γιατί στο κάτω κάτω τις 14 Φεβρουαρίου περιμένουμε από έναν άντρα να κάνει κάτι ρομαντικό; Δεν νομίζω.

Εύχομαι όλοι να ερωτευτούμε σύντομα και να αναπάμε συνέχεια…..

 

Υ.Γ. Το είχα γράψει χθες το post αλλά κάποιο κόλλημα είχε το wordpress και δεν μπορούσα να το δημοσιεύσω

 

2 thoughts on “Will you be my Valentine?

  1. Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί βρε κοριτσάκι μου να περιμένεις αυτή τη μέρα,για να τα κάνεις; Ποιος είναι ο Βαλεντίνος που θα μου πει εμένα πότε να ερωτευθώ,πότε να αγαπήσω και πότε να αγοράσω σοκολατάκια καρδούλες; Αν περιμέναμε αυτή τη μέρα,πίστεψέ με,θα ήμασταν οι πιο δυστυχισμένοι άνθρωποι του κόσμου. Γι αυτό λοιπόν, ας ερωτευόμαστε κάθε μέρα,για να βιώνουμε τις καθημερινές λαχταριστές στιγμές της ευτυχίας.

  2. Φέτος, βέβαια, ο Άι-Βαλεντίνος εορτάζεται την ίδια ημέρα με τον Καρνάβαλο, γεγονός που μπορεί να αλλάξει κάπως τα δεδόμενα -αλλά αυτό θα ήταν ένα καλό θέμα για ποστ του Εμπεριστατομένου. Μα πού βρίσκεται αυτή η ψυχή;

Σχολιάστε

