Ενοίκια …. μέχρι που;;;

Την Κυριακή το βράδυ πως μου ήρθε και αποφάσισα να μαγειρέψω πριν κοιμηθώ – 1πμ. Εκεί λοιπόν που έχω ανάψει την κουζίνα πατάω το κουμπί του απορροφητήρα και τσαφφφ !! πάει ο γενικός. Βέβαια το γεγονός ότι το σπίτι είναι 35ετίας σημαίνει ότι κάηκε η ασφάλεια – εκείνο που είναι μέσα στο κεραμικό που πάει βιδωτά – για σαν να μη φτάνει αυτό έπεσε και ο γενικός στο κουτί της ΔΕΗ κάτω στην είσοδο. Με λίγα λόγια έχει κοπεί το ρεύμα και μέχρι το πρωί δεν ενδέχεται να έρθει. Οπότε σαν κυρία το πρωί κατεβαίνω να αγοράσω νέα ασφάλεια αλλά και πάλι τίποτα. Έκανα το λάθος και πήρα τη ΔΕΗ να έρθει να ανεβάσει την ασφάλεια στο κλειδωμένο κουτί, δεν θα το συζητήσω καν το τι άκουσα. Και τελικά ήρθε ο ηλεκτρολόγος μαζί με τον ιδιοκτήτη του σπιτιού.

Σήμερα είναι Παρασκευή, ρεύμα έχω αλλά δεν λειτουργεί ακόμη κανονικά αφού κάποιο πρόβλημα υπάρχει αλλά δεν έχει εντοπισθεί ακόμη. Το θέμα μου σήμερα δεν είναι όμως το ρεύμα αλλά το γεγονός ότι με αφορμή την επίσκεψη ο ιδιοκτήτης έθεσε το ζήτημα της αύξησης. Εγώ είμαι τρία χρόνια τώρα χωρίς να μου κάνει αύξηση για τον απλούστατο λόγο ότι όταν την είχε προτείνει το 2005 του είπα ότι θα φύγω οπότε και το ξεπέρασε.

Τι κάνουμε όμως; Δεν είναι τραβηγμένο να ζητά κανείς 550€ για ένα τριάρι 35ετίας στο οποίο δεν έχει κάνει καμία βελτιωτική εργασία από το 2001!!! Τι θέλω να πω; Εντάξει, θέλεις 550€, ωραία φτιάξε κάτι στο σπίτι να νιώθω και εγώ ότι αξίζει να μείνω γιατί διαφορετικά πάω αλλού σε πιο καινούργιο με λιγότερο ή το ίδιο ενοίκιο. Είναι τόσο παράλογο αυτό το πράγμα; Είσαι ιδιοκτήτης και δεν θέλεις να μπεις στην διαδικασία να βρεις νέο ενοικιαστή, με τι θα δελεάσεις λοιπόν τον άνθρωπο που νοικιάζει το σπίτι σου; Λέγοντας απλά ότι δεν γίνεται άλλο πρέπει να κάνουμε αύξηση;

Επίσης αυτή τη στιγμή στο σπίτι σου μένουν δύο νέοι άνθρωποι ξέρεις ότι δεν έχουν μεγάλο εισόδημα γιατί τους το λες εκβιαστικά; Τέλος πάντων έχω το παράπονο ότι όχι μόνο δεν μπορούμε να μείνουμε μόνοι πλέον και δύο μαζί είναι δύσκολο.

Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε απλά ήθελε να εξωτερικεύσω τον προβληματισμό μου.

2 thoughts on “Ενοίκια …. μέχρι που;;;

  1. Πριν από λίγους μήνες (ξανα)έψαχνα για σπίτι στην Αθήνα. Συμπέρασμα: Ο καθένας ζητάει όσα του λείπουν. Άλλος κανόνας / συντελεστής για τον καθορισμό του ενοικίου δεν υπάρχει.

  2. Ε και εγώ τώρα πρέπει μάλλον να αρχίσω να ξαναψάχνω για σπίτι.
    Αυτό που είπες πάντως είναι πολύ σωστό, ο καθένας ζητάει όσα του λείπουν…….

Σχολιάστε

