Μία Νέα Χρονιά

Μπορεί να μην είναι Πρωτοχρονιά κατά κάποιο τρόπο όμως το τέλος Αυγούστου – αρχές Σεπτεμβρίου δίνουν την ευκαιρία για μία νέα αρχή, είτε ακαδημαϊκή, είτε επαγγελματική είτε προσωπική.

Έτσι λοιπόν γυρίσαμε από τις διακοπές, επιστρέψαμε στις εργασίες μας και όλοι γύρω μας μας εύχονται «καλό Φθινόπωρο». Εντάξει αυτό το καλό φθινόπωρο το αντέχω αυτό που δεν μπορώ να ακούω και θεωρώ εντελώς παρανοϊκό είναι το «καλός χειμώνας». Ποιος χειμώνας ρε παιδιά!!;;!! Ακόμη δεν μπήκε ο Σεπτέμβρης εσείς τον χειμώνα ονειρεύεστε; Για μένα η κατάλληλη περίοδος να λέμε καλός χειμώνας είναι εκεί γύρω από τις μέρες που αλλάζει η ώρα, έχει μικρύνει και η μέρα και επικρατεί ένας γλυκός καιρός που πλησιάζει σιγά σιγά προς το κρύο.

Καλό φθινόπωρο λοιπόν. Πιάνω τον εαυτό μου κάθε χρόνο τέτοια εποχή να παίρνω πολύ σημαντικές αποφάσεις ζωής ή να μου συμβαίνουν γεγονότα που θα με συμαδέψουν. Τις δουλειές μου τις έχω βρει φθινόπωρο, το blog μου το ξεκίνησα φθινόπωρο, το πανεπιστήμιο το ξεκίνησα φθινόπωρο, τον άντρα μου τον πρωτοφίλησα φθινόπωρο. Είναι τελικά από τις αγαπημένες μου εποχές αν και λίγο μελαγχολική. Αυτό συμβαίνει μάλλον γιατί είμαι και εγώ κατά βάθος λίγο μελαγχολική.

Εύχομαι αυτό το φθινόπωρο να έρθουν όλα όπως τα θέλουμε.

2 thoughts on “Μία Νέα Χρονιά

  1. Καλώς μας ήρθες! Καλό χειμώνα! Όλα να πάνε καλά παντού!!!

    Έχεις απόλυτο δίκιο ότι η χρονιά ξεκινάει κανονικά το φθινόπωρο. Φθινόπωρο άλλαζαν χρόνο οι Βυζαντινοί. Η πρωτοχρονιά του Ιανουαρίου είναι τεχνιτή – τίποτα δεν ξεκινάει 1 Γενάρη. Είναι όμως ωραία γιορτή…

  2. Τελικά σκέφτονταν καλύτερα οι παλιοί. Τα πράγματα πήγαιναν με το συναίσθημα και τη φύση. Τώρα είμαστε πιο πρακτικοί, «κυνικοί» δεν ξέρω.
    Όπως και ναχει η νέα χρονιά ξεκίνησε……

Σχολιάστε

