Αναζήτηση Πορείας

direction

Πολλές φορές έχω αναφερθεί στην αναζήτηση της κατάλληλης καριέρας και της πορείας που πρέπει να ακολουθήσουμε ώστε να κάνουμε την καριέρα αυτή. Σε αυτή τη φάση της ζωής μου βρίσκομαι σε ένα σταυροδρόμι, από τα πολλά που περιμένω να βρω στο δρόμο μου τους επόμενους μήνες.  Μετά από πολλούς μήνες, σχεδόν δύο χρόνια στο τμήμα της δουλειάς μου αποφάσισα να διευρύνω τους ορίζοντές μου με μία αλλαγή αντικειμένου. Η αλλαγή αυτή όμως ουσιαστικά σημαίνει ότι οι προηγούμενοι μήνες διαγράφονται, χάνω την επένδυση χρόνου που έκανα. Βέβαια λογικό είναι να αναζητώ την αλλαγή αφού έχω σχεδόν φτάσει σε αδιέξοδο. Καταναλώνω χρόνο για πράγματα που δεν έχουν σχεση με το αντικείμενό μου και που δεν μου προσφέρουν ούτε ιδιαίτερες εμπειρίες. Δεν την υποτιμώ αλλά μέσα μου νιώθω ότι δεν είναι αυτό που πρέπει να κάνω.

Το πρόβλημα δεν είναι αυτό που αφήνω αλλά αυτό που ζητάω. Το νέο αντικείμενο επίσης δεν είναι ιδιαίτερα προσοδοφόρο. Πιθανόν να μου δώσει γνώσεις και μία αρχή αλλά πολύ πιθανό να μη μου δώσει και πάλι αυτό που χρειάζομαι. Σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης, όπως διατυμπανίζουν τα μέσα, δεν είναι δυνατό να αφήσω τη δουλειά μου αν δεν έχει βρεθεί ήδη κάτι άλλο. Σε καμία δηλαδή περίοδο δεν γίνεται αυτό.

Προβληματίζομαι με το πότε, πως και αν πρέπει να αλλάζουμε εύκολα πορεία. Από χθες είμαι ιδιαίτερα σκεπτική, δεν μπορώ να δώσω λεπτομέρειες απλά γράφω τις σκέψεις μου.

Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να βάλω τα πράγματα σε μία σειρά. Θέλω να συνεχίσω υπάλληλος; Να κάνω την υπέρβαση και να ξεκινήσω δική μου δουλειά; Να κρατήσω την πρωινή και να αναζητήσω απογευματινή δουλειά;

Σχολιάστε

