Κοινωνικός Ρατσισμός ΙΙΙ

Τις προάλλες ήμουν με τις κολλητές μου φίλες. Καθώς λοιπόν βλέπουμε κάποια ρούχα και μας ρωτάει η πωλήτρια τι θέλουμε απαντούν οι δύο εξ αυτών «κάτι κλασικό, η φίλη μας είναι κλασική». Εκείνη την ώρα χτύπησε έγινε ένα μπαμ μέσα στον εγκέφαλό μου. Στο παρελθόν πολλές φορές με έχουν αποκαλέσει κλασική ή συντηριτική σε αρκετές περιστάσεις. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ποιος το καθορίζει αν κάποιος είναι κλασικός ή «μοντέρνος»; Υπάρχει κάποιος βιβλίο με όρους που πρέπει να ικανοποιείς ώστε να φαίνεται ότι να είσαι πιο Trendy και όχι συντηρητική; Αν υπάρχει ας μου το προτείνει κάποιος να το πάρω να δω πια ποια είναι αυτά τα στοιχεία της εμφάνισής μου ή της συμπεριφοράς μου που με καθιστούν «Κλασική».

Βέβαια δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τον ορισμό «Κλασικός» απλά σήμερα χρησιμοποιείται με αρνητική έννοια. Δηλαδή όταν εμένα οι φίλες μου λένε «κλασική» εννοούν ότι είμαι σαν κάποια θείτσα ή μεσήλικη που δεν έχει καταλάβει ότι είμαστε στον 21 αιώνα. Το θέμα είναι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι οι βασικοί λόγοι που θεωρούμαι «κλασική» είναι γιατί έχω σταθερή σχέση τα τελευταία 10 χρόνια και δεν κάνω έξαλλα ξενύχτια. Εκεί έχουμε φτάσει λοιπόν σήμερα; Αν δεν αλλάζεις γκόμενο σαν τα πουκάμισα ή αν δεν έχεις παέι στα μπουζουξίδικα ή τα In κλαμπάκια αυτόματα είσαι συντηρητική. Και πάνω από όλα ποιος όρισε την κριτική επιτροπή. Πραγματικά έλεος όλοι με τις ταμπέλες. Το πρώτο πράγμα που κοιτάμε να κάνουμε είναι να βάλουμε ταμπέλες, «Συντηρητικός», «Κλασικός», «Πουριτανός», «Τσουλί» , «Μαλάκας» κτλ…….

Ίσως να το πήρα πολύ προσωπικά και χωρίς λόγο στην πραγματικότητα. Ποιος ξέρει…….

3 thoughts on “Κοινωνικός Ρατσισμός ΙΙΙ

  1. Καταλαβαίνω απόλυτα τί λες.. Εγώ είμαι ο συντηρητικός της παρέας. 😀 Ο καθένας με τα δικά του βιώματα κρίνει αν πληρείς τις προϋποθέσεις να είσαι ή όχι συντηρητική. Κάπως έτσι πάει, οπότε θα σου έλεγα μην του δώσεις παραπάνω σημασία από ότι πρέπει.. Χαιρετώ!

  2. Όπως τα λες είναι και συνήθως δεν ασχολούμαι αλλά καμιά φορά σε πιάνει και το παράπονο, μα τι το τόσο φοβερό κάνουμε πια ή μάλλον τι δεν κάνουμε και είμαστε «συντηρητικοί» ;

  3. Χμμμ, αυτό σημαίνει «κλασικός»;
    Εγώ πάντα το ταύτιζα με το στιλ -ας πούμε- της Hepburn στο Breakfast at Tifanny’s. Μήπως είναι ψιλοάσχετοι όσοι ταυτίζουν το κλασικό ντύσιμο με τις θείτσες;

Σχολιάστε

