«Επιχειρηματίες»

Πριν δύο χρόνια αγόρασα το πρώτο μου αμάξι. Ήμουν πολύ περήφανη που κατάφερα μόνη μου να κάνω αυτή τη κίνηση στη ζωή μου χωρίς τη βοήθεια των γονιών μου πρέπει να πω. Τέλος πάντων πήρα το αμάξι και ένα μήνα αφού το πήρα αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να το πλύνω. Αποφασίζω να πάω στο βενζινάδικο κοντά στη δουλειά μου όπου μου είπαν άλλοι συνάδελφοι ότι μας έχουν ειδικοί τιμή μείον δύο ευρώ. Φτάνω λοιπόν στο βενζινάδικο το αφήνω και επιστρέφω δύο ώρες αργότερα να το παραλάβω. Μου λέει την τιμή και του αναφέρω ότι είμαι υπάλληλος της Χ εταιρίας και μου δίνει τη σχετική έκπτωση. Κάθε λοιπόν 20 μέρες περίπου εγώ πήγαινα το αυτοκίνητό μου για πλύσιμο. Ναι το ξέρω ήμουν λίγο υπερβολική τόσο συχνά να το πλένω αλλά χαιρόμουν που ήταν καθαρό.

Τρεις, τέσσερις μήνες αργότερα, και αφού συνεχίζω τις συχνές μου επισκέψεις, ξαναπάω το αυτοκίνητο και στην παραλαβή μου λέει πάλι το κανονικό ποσό, του αναφέρω για την ειδική τιμή και μου απαντάει:

«Είναι εταιρικό το αυτοκίνητο;»

Έκπληκτη εγώ του απαντώ όχι και μου λέει λοιπόν

«Ε, τότε δεν ισχύει η έκπτωση των δύο ευρώ!».

Μετά από αυτό τι να πω η γυναίκα; Είχε μία πελάτισσα που ερχόταν τακτικά στο μαγαζί του και που εργάζεται σε έναν χώρο με πολλούς άλλους ανθρώπους, δηλαδή εν δυνάμει πελάτες του. Και αυτός τι έκανε; Μου είπε ότι δεν ισχύει η έκπτωση των 2 ευρώ. Το αποτέλεσμα, να πηγαίνω και εγώ πια κάθε δίμηνο και αν, και μόνο επειδή είναι εδώ κοντά.

Δηλαδή αυτός ο επιχειρηματίας αποφάσισε ότι είναι προτιμότερο να μου πάρει 2 ευρώ τη φορά παραπάνω και να με χάσει παρά να συνεχίσει να μου δίνει την έκπτωση και να έχει ευχαριστημένη πελάτισσα. Τελικά έχει χάσει πολύ περισσότερα χρήματα με αυτή του την ενέργεια και αναρωτιέμαι γιατί ο Έλληνας Επιχειρηματίας δεν σκέφτεται ποτέ μακροπρόθεσμα; Γιατί πάντα σκέφτεται πως θα πάρω ΤΩΡΑ να περισσότερα χρήματα και για τον άλλο μήνα θα δω ποιο κορόιδο θα βρω;

Σχολιάστε

