Το πράσινο φωτάκι

Έχω πάει 12 χρόνια στο σχολείο, 5 χρόνια στο Πολυτεχνείο, 2 χρόνια σε MSc και 3 χρόνια δουλεύω. Υπάρχουν μέρες όμως που μπορείς να νιώσεις πολύ χαζός. Είναι θέλεις ο τρόπος που σε κοιτούν καμιά φορά, είναι κάτι που ρωτάς, κάτι που φοράς; Οτιδήποτε μπορεί να είναι αυτό το μικρό κάτι που σου ισοπεδώνει το εγώ.

Εγώ λοιπόν με χρόνια εκπαίδευσης και εμπειρίας σε τεχνολογία, ηλεκτρονικά, υπολογιστές, υλικά, λέιζερ… μία φωτοτυπία μου είπαν να βγάλω και δεν τα κατάφερα. Γιατί; Γιατί δεν γνωρίζω το μηχάνημα. Και τι να κάνω; Να πάρω την πρωτοβουλία να το διαλύσω;

Ανεβάζω το σκέπασμα, δεν αντιδρά.

Πατάω το κουμπί της φωτοτυπίας, δεν αντιδρά.

Πατάω την ενεργοποίηση, δεν αντιδρά.

Το μόνο που συμβαίνει είναι ένα πράσινο φωτάκι με κοιτάζει, μάλλον με χλευάζει. Αυτό το μικρό πράσινο φωτάκι νομίζει ότι ξέρει περισσότερα από μένα! Νομίζει ότι ξέρει εμένα.

Τι να του κάνω ; Πως να εξιλεωθώ; Πως, που έριξα τα μούτρα μου και είπα «δεν τα κατάφερα». Ναι, δεν κατάφερα να βγάλω μία φωτοτυπία γιατί το μηχάνημα ήθελε να δείξει υπεροχή σε μένα…….Το πράσινο φωτάκι ήθελε σήμερα να νικήσει.

Σχολιάστε

